Bestellen en bezorgen

We hebben het zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt, met een paar klikken heb je al snel de fijnste producten in huis.

  1. Kies
    Kies een product en plaats dit in het winkelmandje.
  2. Naar kassa
    Heb je al het gewenste in je winkelmandje, klik dan op doorgaan naar afrekenen.
  3. Vul je gegevens in
    Vul je gegevens in zodat we je bestelling in orde kunnen maken. Wil je de bestelling verzenden naar een ander adres? Dan kun je dit daarna aanvinken en invullen.

  4. Controleren & betalen
    Kies één van onze betaalwijzes en controleer je bestelling. Klopt alles? Klik dan op bestelling plaatsen en betalen.
    Wij doen de rest.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelbedrag onder de €30,- rekenen wij voor zendingen binnen Nederland €3,95 verzendkosten.

Bij een bestelbedrag vanaf €30,- is de verzending binnen Nederland gratis.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten België en Duitsland

De verzendkosten voor bestelling buiten Nederland zijn als volgt:

België: €4,95

Duitsland: €6,95

Klik op een product om op de ‘productpagina’ te komen. Hier vind je meerdere foto’s en extra informatie over het product. Heb je toch nog een vraag? Dan helpen we je graag:

Stuur een e-mail naar: info@hallokraamcadeau.nl
Bel ons op: 0485 781 888
Of
Stuur ons een whatsapp bericht via: 0485 781 888

We helpen je graag van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Heb je een bestelling geplaatst, maar kom je er later achter dat je toch een ander product had willen bestellen of nog iets aan je bestelling wilt toevoegen? In de meeste gevallen is dat geen probleem.

Uiteraard kunnen we jouw bestelling alleen wijzigen wanneer deze nog niet verzonden is. Heeft jouw bestelling de status In behandeling. Dan kunnen we jouw bestelling eenvoudig wijzigen. Neem direct telefonisch contact op met onze klantenservice of stuur (buiten kantooruren) een whatsappp bericht via 0485 781 888.

Heeft jouw bestelling inmiddels de status verzonden bereikt? Dan kunnen we jouw bestelling niet meer wijzigen. Uiteraard kun je jouw bestelling wel zonder problemen snel en eenvoudig ruilen of retourneren.

Wil je jouw bestelling annuleren? Wanneer wij jouw bestelling nog niet hebben verzonden, is dat natuurlijk mogelijk. Wij betalen het volledige bedrag zo snel mogelijk aan je terug.

Je kunt Jouw bestelling alleen annuleren wanneer deze de status ‘In behandeling’ heeft. Neem in dat geval direct telefonisch contact op met onze klantenservice of stuur (buiten kantooruren) een whatsappp bericht via 0485 781 888.
Als jouw bestelling al verzonden is en de status ’verzonden’ heeft, kun je helaas niet meer annuleren. Je kunt het pakket natuurlijk wel eenvoudig retourneren. Wanneer jouw retour pakket voldoet aan alle voorwaarden, krijg je het aankoopbedrag volledig van ons terug.

Op de productpagina kun je de voorraadstatus van het product zien. Je kunt alleen het aantal artikelen aan je winkelwagen toevoegen dat we op voorraad hebben. Wanneer een artikel is uitverkocht, zal dit ook zichtbaar zijn.

Wij hebben geen minimum bestelwaarde. Wel betalen wij bij een bestelling vanaf €30,- de verzendkosten!

Bij bestellingen onder de €30,- rekenen we €3,95 verzendkosten voor bestellingen in Nederland.

Onze pakketten verzenden wij met PostNL en worden op maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur bij jou bezorgd.

Je kunt ervoor kiezen om een PostNL ophaalpunt te gebruiken of zelfs een eigen bezorgdatum te kiezen. Liever een avondbezorging? Kies dan voor de optie avondbezorging.

Benieuwd wanneer jouw pakket wordt bezorgd? Kijk dan op track & trace die je van ons ontvangt na bestelling.

Zodra jouw bestelling verzonden wordt, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Als wij jouw bestelling verzenden, vermelden wij in dit bericht de Track & Trace code waarmee je de status van jouw bestelling kunt volgen.

Je kunt jouw bestelling volgen vanaf het moment dat wij het aanbieden bij PostNL. Op deze manier kun je precies zien op welke dag jouw pakket wordt bezorgd.

Wil je iets voor iemand anders bestellen of jouw bestelling op je werk laten bezorgen? Dan kun je een afleveradres invullen dat afwijkt van het factuuradres.

Staan alle producten die je wilt bestellen in uw winkelwagen? Klik dan op doorgaan naar afrekenen – jouw gegevens. Bij jouw adresgegevens geef je zowel een afleveradres als een factuuradres op. Heb je al eerder bij Hallokraamcadeau.nl besteld en wil je dezelfde adresgegevens gebruiken? Vul dan je inloggegevens in en vink gebruik mijn account gegevens aan. Het afleveradres en factuuradres dat je eerder gebruikt heeft worden dan automatisch ingevuld.

We streven ernaar om jouw bestelling dezelfde (werk)dag nog te verzenden.
In de meeste gevallen heb je jouw bestelling dan de volgende dag al in huis.

  • Maandag besteld geleverd op dinsdag
  • Dinsdag besteld geleverd op woensdag
  • Woensdag besteld geleverd op donderdag
  • Donderdag besteld geleverd op vrijdag
  • Vrijdag besteld geleverd op zaterdag
  • Zaterdag besteld geleverd op dinsdag
  • Zondag besteld geleverd op dinsdag

Wij sturen je een e-mail zodra je bestelling is verzonden, zodat je de verzending kunt volgen.

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen, dan biedt PostNL jouw pakket aan bij de buren. Lukt dit niet, dan stuurt de bezorger jou een mailtje met een code. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, dan biedt PostNL op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer het pakket bij je aan. Daarna kun je het pakket ophalen bij een PostNL servicepunt. Je ontvangt bericht over waar je het pakket kunt afhalen. Vergeet niet jouw legitimatiebewijs mee te nemen want dit moet je op het servicepunt laten zien. Je kunt het pakket gedurende 1 week ophalen, daarna wordt jouw bestelling naar Hallo Kraamcadeau retour gezonden.

Voor actuele levertijden rondom de feestdagen, neem contact op met onze klantenservice